Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
умови повернення товару: 1. його немає в переліку тих товарів, які не підлягають обміну та поверненню; 2. він не використовувався, і зберігся у тому вигляді, яким його набували (цілісність упаковки не порушена); 3. пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару; 4. є в наявності касовий чи товарний чек.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.